Protocol Budilia per 1 september 2020
Verzoek aan iedereen om dit protocol goed te lezen en je ook aan dit protocol te houden als je komt tafeltennissen. Volg altijd de instructies van de corona verantwoordelijke op.
Maandagavond 18.30-20.30u Karin, 20.30-22.00u Henny en Alex
Dinsdagochtend Harry en Joop
Donderdagochtend en avond Joop
Het is verplicht om de handen te ontsmetten bij binnenkomst van de Borgh. Bij beide ingangen van de Borgh hangen desinfectiemiddelen.
Er worden 9 tafels opgesteld om te trainen. Dit mogen we uitbreiden naar 12 tafels.
We houden altijd 1,5 meter afstand.
Omkleden doen we in de zaal, er zullen stoelen aan beide lange zijden opgesteld worden met een afstand van 1,5 meter waar je je kleren op kunt leggen.
Douchen doen we thuis. De kleedruimte mag niet gebruikt worden.
Na je speeltijd dien je de zaal meteen te verlaten en eventueel kun je een consumptie nuttigen in de foyer.
Je mag pas op de aangegeven tijd van je groep de zaal in.
Na de speeltijd dienen de tafels ingeklapt te worden en tegen de lange zijde van de bibliotheek gezet te worden en tevens moeten de randen ontsmet worden, dit om de zaal weer corona proof te maken.
We hebben een aparte ingang en een uitgang.( ingang dubbele deur t.o. bar uitgang deur in de zaal naar toilet),
Bij binnenkomst schrijf jij je in op de presentielijst met je naam op het prikbord, neem je eigen pen mee.
Bij binnenkomst pak je maximaal 4 ballen uit de groene bakjes. Na gebruik stop je deze ballen in de rode bak.
Persoonlijke beschermingsmiddelen zoals een mondkapje of handschoenen zijn toegestaan.
Trainingstijden
Maandagavond 18.30-19.30u jeugd
19.00-20.30 senioren
20.30-22.00 recreanten ( betreden zaal is toegestaan vanaf 20.25 uur).
Dinsdag en donderdagochtend 9.00-11.00u
Donderdagavonden is er GEEN trainen.
Na de speeltijd de tafels inklappen en desinfecteren. Vervolgens tegen de muur van de bibliotheek neerzetten.
Voor vragen kun je altijd terecht bij Harry v/d Steen, Karin Lammers, Joop van Gaans en Henny van Kessel.
Protocol voor competitie
De bezoekers melden zich bij de tafel aan de ingang aan de foyer. Daar wordt gevraagd of de bezoekers de handen bij binnenkomst ontsmet hebben en de bezoekers geen corona gerelateerde klachten hebben. Ze mogen dan een bal pakken en worden gewezen naar de tafel waar ze kunnen inspelen. Er komt per tafel de indeling te hangen zodat ieder team weet op welke tafel ze moeten spelen.
Er worden maximaal 5 tafels opgesteld.
Leden van Budilia gaan bij de binnenkomst aan de linkerkant zitten en bezoekers aan de rechterkant. Aan de achterzijde van de zaal is de uitgang.
Na de wedstrijden worden de tafels opgeruimd, tenzij er op zaterdag nog competitie is. Deze lijst hangt op het prikbord.
Heren mogen tijdens de competitie geen gebruik maken van het kleedlokaal. Dames kunnen wel gebruik maken van het kleedlokaal. Dit in verband met het voldoende afstand kunnen houden.
Wedstrijden die op zaterdag gespeeld worden. Leden van Budilia gebruiken het dames kleedlokaal. Mannelijke bezoekers gebruiken het heren kleedlokaal en vrouwelijke bezoekers gebruiken de invaliden kleedruimte.
Joop van Gaans is op donderdag de corona verantwoordelijke. Je kunt bij hem terecht met vragen. Volg altijd de instructies op van de corona verantwoordelijke.